torsdag 2 juli 2009

För-semester

Idag har jag varit ledig, visserligen istället för min föräldraledig måndag i måndags, men visst börjar semesterkänslorna dyka upp.. Bestämde mig helt spontant att ta ledigt även imorgon.
Hoppas lilla fina solen vill hälsa på imorgon också. För jag kan sätta ganska mycket pengar att på måndag när semestern egentligen börjar, DÅ kommer det fanimej inte hälsa på någon sol här i krokarna.

Idag har jag i stort sett legat i poolen eller solstolen hela dagen. Tuff som man är smorde man inte in ansiktet med solskydd. Bränd panna, jajamän!

Sen det som avrundade finfina dagen, en stor kastrull med vinkokta musslor! Första gången jag gjorde själv, lätt som 17 och så himla smarrigt!

Helt enkelt en toppendag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, dom säger ju att vädret ska bli lite sämre nästa vecka.
Själv så jobbar jag nästa vecka med så mig gör det inte så mycket om det inte är riktigt så varmt som det har varit de senaste dagarna.