onsdag 7 oktober 2009

Lyckligt lottad

Idag fyller min lilla skrutta år! Tre år sen hon behagade visa sig för omvärlden. Fick gå över sex dagar. Rätt skönt var det tyckte jag som cyklade till dagis och lämnade sonen och sedan tillbaks hem och försökte pilla mig i naveln i fyra timmar innan det var dags att hämta.

Tre år som gått i rasande tempo, fast ändå inte. Vilken fantastisk familj vi är! Jag är så lyckligt lottad.

Och så startar nedräkningen till sonens femårsdag. Och det första "riktiga" barnkalaset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att dottern fick en fin födelsedag.
3 år, då börjar hon ju bli stora tjejen.
Kan tänka mig att sonen längtar till sin stora dag.

Hillesnille sa...

Hon var så nöjd så, vad annars med massor av paket och Dora-tårta!
Sonen ska ha Scooby Doo-kalas. Har han sagt. Vi får se hur det ska gå att få ihop.. :)