fredag 20 november 2009

Konsert


Laleh. Skumt.

4 kommentarer:

Petra sa...

Ser mer ut som Bob Hund, är du säker på att du var rätt?! =)

Karins fotoblogg sa...

Hej!

Tack för senast! Gustav hade kul och blev helt salig för pyjamasen(hmm skumt ord)!!!

Jag har gjort ett litet webalbum från kalaset. Vill du kika så kan du väl mejla mig(karin.kronvall@gmail.com) så kan jag skicka dig ett lösenord.
Som sagt... jag lekte ju lite med blixten, så bilderna är ju lite annorlunda ;) Men den sista på Anton gillar jag!

Ha det!

Hillesnille sa...

Jodå, var helt rätt, men såg den här fina vovven på bardisken, fick lite fina minnen från när jag, D och din lillebror var på barowiak o såg bob hund.. :)
Laleh har en otrolig röst men körde väääldigt mycket lugna låtar, blev nästan lite trist.

Lotta sa...

Hojhoj, det här var ju roligt :) Nu kan vi ju hålla järnkoll på varann.... hohoho. Ojojoj, nu har jag mycket läsning att ta igen. Jag börjar i nutid. Tjingeling