onsdag 21 april 2010

Trädgårdsmässan

Trädgårdsmässan var trevlig. Massor att se. En hel del man hade klarat sig utan.
Jag kom hem med en del trädgårdstidningar, några liljelökar och
en gaaaalen längtan efter sommaren!
En urhäftig soffa!

Härliga färger!

Virkade godsaker! Ska tipsa farmorn om detta..

Mina pelargoner har inte överlevt i garaget under vintern. Jaja, får köpa nya...


Stickade kanter på kärran.. Och ljuvliga tulpaner!

Finfin gummikruka. Ska nog inhandlas två!

En mjuk mossig bädd.

4 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

ÅÅåhhh.... najs! Fina bilder! Nöjd med kameran?! :)

Jag tittar mycket hellre på dina bilder än ut genom fönstret just nu!

Sk*t snö!

Ha det!

Karins fotoblogg sa...

Ja, det må jag säga! Jag får inte så här fina bilder med min mobil!

Vad är du sugen på för objektiv då? Och nej, jag är inte förvånad ;)

kram!

Lotta sa...

Håhååå vilka fina bilder! Vad bra att man har dig som korre från mässan, eftersom jag missade den själv :) Soffan och skottkärran blev mina favoriter - man kanske ska ockupera skottkärran med en liten plantering... ;)
Trevlig helg!

Anonym sa...

Verkar som du har haft det bra på mässan.
Något man skulle ha gått på, min uteplats behöver muntras upp.