söndag 22 april 2012

Kaos

Kaos i min skalle just nu.

En bebis som tror att han kan stå upp. Läbbigt när han ramlar och slår i skallen.. :(

Förkylningar och slem i halsen vilket gör att det är svårt att få luft hos de små. (Tack barnakuten för bricanyl och vårdcentralen för mollipect).

En bebis som föll ner från soffan och landade på hakan. Otröstlig först, men på barnakuten var det glada miner! Dock vill han inte dricka välling längre så han har nog ont i munnen. :)

Och så stor irritation över en person i min närhet som vet bäst. Och aldrig lyssnar. :(

Men lite sömn på det här så ska det nog kännas bättre.

1 kommentar:

Elin sa...

Ååh, vi verkar vara ungefär lika less du och jag :) Jobbigt med massa besök hos barnakuten men nu förstår jag, längtar inte så mkt tills mina små damer ska upptäcka världen ÖVERALLT!!! :)
Hoppas dom blir bättre i förkylningen och blåmärkena snart.

Jag är bara så less på att min sambo har så mkt för sig just nu, känner mig som en ensamstående då han har haft mkt jobb och hjälpt till med rensing och flytt hos hans farfars gamla bryggeri och sånt. Vill bara att vi ska få lite mer familjetid men det kommer snart :)

Kram till er