torsdag 31 maj 2012

Jag vann!

För ett tag sen (i påskas) var jag med här och tävlade om ett silversmycke. Och vet ni vad, JAG VANN! Vinsten var ett valfritt komplett silversmycke med instansning och kedja. Jag valde en 3 mm namnbricka och kulkedja. Sen la jag till pengar själv och beställde 3 brickor till. Nu har jag fått se en bild på resultatet! Visst är de fina! :)
Ett smycke har jag sedan tidigare hos My Silver, men sen fick vi som bekant lite tillökning i familjen.. Senast i höstas tävlade jag och försökte vinna, men nu var det min tur! :)

4 kommentarer:

Maria - mamma till ps-trillingar plus två! sa...

Grattis! Har länge funderat på att köpa ett sådant smycke med alla barnens namn, men det blir ju ett gäng brickor! Gillar dom iaf skarpt!

Kram

Petra-ensamstående tvillingmamma sa...

Jätte fint! Har själv funderat på ett sådant faktiskt!

Oj lika mycket som som leker tillsammans lika mycket bråkar dom.
När dom var i dina killars ålder minns jag att dom aldrig bråkade. Men sen vid 15 mån så började dom bråka om allt!!

Elin sa...

Åh va kul. Jättefint halsband!
Jag såg på facebook att du hade vunnit detta och gick in på deras hemsida... Nu är även ett smycke påväg för tillverkning åt mig :) hehe.
Har funderat länge på ett smycke med barnens namn men inte tagit mig för att beställa så Tack för hjälpen med det :)

Du är väl jätteduktig som går och kör plankan. Idag har jag haft alldeles för gnälliga barn så jag har inte tagit mig för att träna alls mer än en promenad. Får ta igen det imorgon. har dock börja fått träningsvärk.. :)

Karins fotoblogg sa...

Sååå fina! Kul att du vann, grattis!

kram!