måndag 3 november 2008

Händig

Idag har min pyssliga sida varit framme och gjort sig påmind. De gamla hyllplanen från utrivna köket har idag blivit ett dockhus, eller dockskåp kanske det heter..
Fick maken till hjälp med skruvandet (ja, jag vet, jag är fan livrädd för borrmaskinen, tror hela tiden att jag ska slinta och borra mig i handen), gick på ett kick så var det klart!
Sen forskred det hela med lite tapetsering.

Så nu finns alltså ett hus med tre plan och väldigt fina väggar. Längst ner bor nu en motorcykel. På plan två bor två mjukis-ior och på plan tre finns en fåtölj (ursprungligen för en mobiltelefon tror jag) och en liten docka.

Min gissning är att det inom kort kommer att vara nedrivna tapeter, och i huset kommer diverse duplolego och böcker att bo. Kanske även en hel del kläder.

Jaja men just nu är det väldigt stylish. Ska försöka lägga in en bild. Kanske.

Inga kommentarer: