onsdag 10 juni 2009

Bankbyte

Jag och maken var på banken idag. TVÅ TIMMAR tog det. Herregud jag var så trött efter middagen att jag sov 45 min medans de andra badade. Snarkade tydligen jättehögt också.

Vi har nu bytt bank. Eller ja, inte helt, för lånen löper ut nu i september och i mars nästa år. Så vi ska till banken igen i augusti och fixa om lånen. Tur att man hinner vila upp sig inför det mötet.

Banktanten var ju alldeles underbar. Kallade maken för fel namn. Hela tiden, trots att vi påpekade det. Satt och svor över datorn fastän hon tryckte på allt minst tio gånger så det hängde sig. Skrev ut typ tusen papper fast hon skulle ha tio. Sen skrockade och skrattade hon hela tiden. Och sket fullständigt i att hon kallade maken fel namn.

Jag kommer känna mig trygg på den här banken.

Inga kommentarer: