söndag 14 juni 2009

Hemma i soffan. ÄNTLIGEN.

Herregud vilken helg. Firmafest i fredags, blev tja inte så sent men vi var ungefär tre som delade på nio liter bål. ;)
Sen igår, 11:30 bar det av mot i husbil mot kusten. Jag mådde så tjyvens att jag satt redo med kräkpåsen. En timme och tjugo minuter varav det sista tjugo på slinger och guppväg. Fyfan.
Kräkpåsen förblev dock oanvänd.

Väl framme; 35-års kalas. Väldigt trevligt! Var tveksam till om jag skulle våga äta eller dricka något över huvudtaget, men det gick så bra så. Vinet var gott!

Kvällen blev hyfsat lugn för min del, gick och la mig strax efter tolv. Husbil. När det ösregnar låter det rätt bra därinne. Det var då jag insåg att jag borde druckit mer. Men efter en stund kom maken och la sig. Då överröstade snarkningarna regnsmattret. Skönt.

Nu är vi hemma och det ska bli så skoj att jobba imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkade haft en trevlg kväll i fredags.
Visst är tur att man glömmer bort dagarna efter då man lovar sig själv att aldrig mer dricka.
Själv behöver jag inte vara bakfull för att må dåligt på slinger och guppvägar.

Hillesnille sa...

Jodå, fredagen var toppen! Iallafall det jag kommer ihåg ;)

Näe, usch jag brukar kunna må dåligt när vi åker den där vägen i opåverkat tillstånd också. Inte kul.