tisdag 3 maj 2011

Semestertips?

Vi skulle ha åkt en vecka till Gotland i början på augusti. Nu när det visade sig att det är två små rackare som beräknas har vi bestämt oss för att ställa in den resan och istället hitta på något annat, lite närmare i tiden.

Skulle gärna åka till ett varmt ställe, men tror att det blir jobbigt med värmen så vi håller oss i Sverige.

Ska finnas ett äventyrsbad i Örebro där vi inte varit, det verkar lite lockande. Undrar bara om det kan finnas något mer där i trakterna som kan vara kul för barnen? Annars får vi kanske ta oss förbi Eskilstuna och Parken Zoo för är det något som gillas är det karuseller!

Så hoppas jag såklart att det kan få bli varmt igen, för det här är inte kul!

4 kommentarer:

Malin & Prinsessan sa...

Hihi, jo visst kan du skylla på gravidshjärnan. Gjorde jag hela tiden. Nu med, bara att nu är drt utbytt mot "mammahjärnan" haha :)

Kommer ihåg att vi var på det där badet i Örebro som barn. Men det var läänge sedan nu så har tyvärr inga bra tips!

i min lilla lilla värld sa...

Öland är ju alltid fint om sommaren =)

Hillesnille sa...

Ja, Öland är fint, där var vi för, oj, fem år sen.. Nu ska vi dock åka om typ två veckor, så jag tror inte direkt på sommarvärme även om jag hoppas!
Har bokat två nätter i Örebro, det blir äventyrsbad och nåt jättestort lekland. Barnen kommer bli nöjda!

Ting sa...

Parken Zoo är helt underbar!