fredag 6 maj 2011

Täta besök

I morse var jag hos barnmorskan för lite tester & prat. Såg bra ut, blodvärdet var tydligen lite lågt (112), fast jag börjat äta järntabletter. Så det är bara att öka dosen till två om dan och hoppas att magen är nöjd med det!

Blodtrycket låg (som vanligt) lite högt vid första testet, men efter tio minuters vila var det helt ok (undertryck 76).

Nu dröjer det tre veckor till nästa besök och sen blir det två veckors intervall. Hur ska jag hinna jobba?? Jag ska på nästa ultraljud på tisdag så då hoppas jag få se att småkillarna är exakt lika långa och tjocka då också!

Äntligen fredag, och solen är här! Ska bli riktigt skönt med helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Massor med grattis!
Tvillingar, vad kul!
Nu förstår jag varför du har varit frånvarande här på bloggen.
Vad har du fått för datum?
Kramar Aurora

Hillesnille sa...

14 september. Nu hoppas jag bara att de vill hålla sig kvar där inne så länge som möjligt! :)